Zwrot opłaty skarbowej 

 

 

Sposób załatwienia sprawy:

Decyzja stwierdzająca zwrot opłaty skarbowej

Wymagane dokumenty:
  • wniosek o zwrot opłaty skarbowej
  • oryginał/kopia dowodu wpłaty
  • informacja o dokonaniu zapłaty – w przypadku przelewu internetowego
  • kopia decyzji wydanej przez organ (w przypadku jej wydania)
Opłaty:

Zwolnione z opłat

Termin załatwienia sprawy:

do 30 dni

Tryb odwoławczy:

14 dni od daty otrzymania decyzji za pośrednictwem Burmistrza do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu

Opłata za odwołanie:

Zwolnione z opłat

Podstawa prawna:

Art. 9 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1827 ze zm.)

Jednostka odpowiedzialna:

Wydział Podatków i Opłat Urzędu Miejskiego w Nowym Tomyślu

Osoba załatwiająca sprawę i miejsce jej załatwienia:

Inspektor Barbara Krysztofek, budynek A, parter. pokój nr 8, numer telefonu 061 4426636

 

Załączniki

wzor_wniosku_o_zwrot.doc

Data: 2018-05-14 13:31:28 Rozmiar: 67.5k Format: .doc Pobierz
Liczba odwiedzin : 25
Podmiot udostępniający informację : Urząd Miejski w Nowym Tomyślu
Osoba wprowadzająca informację : Bogumiła Frąckowiak
Osoba odpowiedzialna za informację : Maria Ceglecka
Czas wytworzenia: 2018-05-14 13:31:08
Czas publikacji: 2018-05-17 09:49:43
Data przeniesienia do archiwum: Brak