Zaświadczenie o nadaniu numeru porządkowego (karta usługi) 

 

 

Sposób załatwienia sprawy:

Zaświadczenie o nadaniu numeru porządkowego

Wymagane dokumenty:
  • wniosek właściciela nieruchomości,
  • mapa inwentaryzacyjna-powykonawcza sporządzona przez uprawnionego geodetę,
  • zawiadomienie o przystąpieniu do użytkowania budynku lub decyzja Starosty o częściowym oddaniu budynku do użytku
Opłaty:

opłata w wysokości 17 złotych za zaświadczenie

Termin załatwienia sprawy:

Do 7 dni

Tryb odwoławczy:

Brak

Opłata za odwołanie:

Brak

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 17 maja 1989r. – Prawo Geodezyjno-Kartograficzne (Dz.U. z 2010r Nr 193, poz.1287 z późn.zm) oraz Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz.U. z 2012r. , poz. 125 )

Jednostka odpowiedzialna:

Wydział Urbanistyki i Gospodarki Nieruchomościami

Osoba załatwiająca sprawę i miejsce jej załatwienia:

Zastępca Naczelnika Wydziału: budynek A;
II piętro , pok. nr 35, tel. 61 44 26 648

 

Załączniki

zaswiadczenie_karta_uslugi.pdf

Data: 2018-05-14 13:03:14 Rozmiar: 106.38k Format: .pdf Pobierz

Liczba odwiedzin : 61
Podmiot udostępniający informację : Urząd Miejski w Nowym Tomyślu
Osoba wprowadzająca informację : Damian Simon
Osoba odpowiedzialna za informację : Maria Ceglecka
Czas wytworzenia: 2018-05-14 13:03:14
Czas publikacji: 2018-05-14 13:03:14
Data przeniesienia do archiwum: Brak